Sleep well...

kan man säga så? min engelska suger.
Jaja nu så har jag tagit ett långt bad, jag älskar att bada men ibland så råkar jag somna hehe, och sen så orkar jag inte gå upp! men tvingar mig upp endå. Snart så ska jag gå och sova eftersom jag är ganska så trött. Idag så slutade vi kl 15:30 kanske därför jag är så seg. Men jaja nu bjuder jag på några blommbilder som väcker glada minnen och sommarkänslor. Nu när jag tittar ut igenom fönstret så är det definitivt inga sommarkänslor!










(Alla bilder är tagna utav mig)

Kram! <3



Kommentarer
Postat av: sivan

Om du vill att jag ska vara ärlig vet jag inte h :P Haha det är för jag gjorde om den lite så minns inte den är ganska gammal men tror det :)

2009-09-23 @ 11:26:36
URL: http://whineup.blogg.se/
Postat av: Meeli xD

Jätte fina sommar bilder vill ha tillbaka sommarn

2009-09-23 @ 15:47:55
URL: http://troublemakersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0