Yes, skorna är mina!

Heej!

Nu är jag as glad!! :D skorna var kvar!
Så jag köpte dom =) men jag kommer inte ha på dom ute varje dag, utan jag kommer bara ha dom på kanske någon fest eller sånnt, n vet! =).
Mamma tyckte att det var lite av ett "onödigt köp" eftersom jag kommer endå inte gå med dom så ofta, men jaja jag tycker om skor =)
Vad brukar ni slösa eran (Månadspengar) (lön) på ?  jag brukar köpa Godis, kläder eller skor, men spara i min värld finns tyvärr inte...

Dinsko :299 kr <3. sorry för den crapiga bilden... men den duger.


!STOLTA SCHOOLHOSTS!

Glada Stephie när hon "städar" i datasalen =)

Och en liten detalj på den "coola" tröjan! heh.....

KRAM!

Kommentarer
Postat av: In memory of MJ

Assnygga skor :)

2009-09-08 @ 11:27:19
URL: http://inmemoryofmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0