Glad påsk!

Heej allihop!

Glad påsk!
Fick mitt påskägg idag hehe ;), gott!.

Kom hem för kanske 4 timmar sen, har suttit och redigerat lite bilder, bilderna vi tog idag. Vi hade så himla roligt, skrattade mycket och hade trevligt. Först så tog jag bussen till vällingby, kom dit kl 14:00 som planerat men Anisa och Jasmyn kom 45 minuter sent haha!, Anisa tävttade håret...haha, så ja jag stod och tittade folk. Lutade mig mot väggar, gick runt lite. Sparka på lite gruuus höhö. Trevligt. Men sen så kom dom, vi var hungriga så vi gick till donken, folk kallar oss donken-barn haha!, nej men vadå, Mc donald´s är gott :). Så iallafall vi satt och åt vår mat, snacka och smygafota Jasmyn. Iallafall. Sen så gick vi runt i affärer ett långt tag, ett väldigt långt tag. Vi kan nästan allt utantill vart kläderna ligger eftersom vi går runt i v-by varje dag haha!. Vi tog en massa bilder, bredvid en  polisbil, vi tog bilder när vi hoppade m.m ;) kuligt var det. Sen så satt vi oss ner på en bänk ett tag, men det var lite kallt så vi gick till nedervåningen av vällinge-hus och vilade ett tag. Men gud var det var kul idag!! ♥

Har ni lurat någon idag då?, jag lura er imårse hehe!.











































Där fick ni ganska så många bilder :)







Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Ville så gärna åka med er men kunde inte !!

2010-04-01 @ 23:57:16
URL: http://troublemakersz.blogg.se/
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 09:56:59
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0