Gummi arm

Godmorning sunshines!


Ja då har man precis vaknat. Kl 12:30 då. Kunde inte ligga kvar i sängen var tvungen att stiga upp och göra mig frukost :). När jag vaknade så kände jag inte min arm, den var som gummi. Jag försökte flytta den med min andra arm. Men det gick inte. Det var verkligen en konstig känsla. Den var som en gummi arm haha!. Har det hänt er någon gång?, att ni kanske sovit på armen och sen när man vaknar så har man ingen känsel i den...
Men iallafall det gick över. Men nu så ska jag äta mina nutella mackor. Och se vad jag ska hitta på idag. Jag kommer förmodligen bara stanna hemma. Men vi hörs om en stund :)


Ps: Tom går runt och Mjauar hela tiden och går bakom saker. Kanske för att han ser att dom andra får gå ut men
inte han, men snart så får han om några dagar! ♥

Tom^^ Bilden är tagen från Anisa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0