Härligt väder äntligen!

Heej!

Idag är jag glad ^^
eftersom det är så himla skönt väder!, eller iallafall just nu. Kom precis hem från Vällingby. Var med Anisa och Stephie på donken hehe, tog bara en Cheese burgare och en glass.Haha det var en "kille" som satt längst bak i Mc donalds som Anisa och Stephie kollade hela tiden på, haha bara för att han satt själv, eller vi trode det var en han tills hon började flina mot oss eftersom hon märkte att vi stirra och skratta som i helvete!, så jag la brickan framför haha. Men sen tog vi ju ner den såklart. Men iallafall vi satt där och åt lite, ränknade vem som hade slösat mest pengar dom senaste månaderna haha! Stephie vann med 200 kr Haha. Sen så var vi lite inne på internet i Stephies mobil. Och ja sen så gick vi därifrån.

Ute så ville Anisa och Stephie stalka en fullgubbe eller drogad dårå. Iallafall dom hade sett honom på tåget innan och han hade typ gjort perversa tecken. Sen så vill dom gå efter honom idag (?) allstå hmm. Smart. Nepp, dom går efter honom, han smiskar sig själv på baken medanst jag springer som ett fån efter dom...sen si fick Anisa ett litet damp anfall på mig och Stephie eftersom vi sjöng när hennes mamma ringde, undra vart hennes mamma trode hon var haha!. Men iallafall juste dom säljer Slush nu på JM :), det började dom göra idag tror jag!, det var ju fullt därinne, så när vi precis kom till vällingby efter skolan så gick vi och köppte en slush och gick runt och njöt av solen. Iallafall sen så tog Anisa och Stephie tåget hem, och jag bussen. Shit vad varmt det var i bussen förresten!

Nu så kom jag precis hem ungefär, tog och bäddade sängen eftersom det hann jag inte med imårse. Tog bort kläder från golvet och sånnt haha. Lite messy var det. Men nu så ska jag ta min Choklad och kolla runt på bloggar. Jo juste på tal om bloggar så har Mehtap en ny blogg. Kika in på den HÄR! ♥


Suddig men den får duga, några dar sen^^

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0