Hemma igen

Heej bloggen!

Kom precis hem. Ush, det började sopöregna precis när jag skulle av...otur!. Men jag sprang hem så jag blev inte så himla blöt. Men ialláffall imårse så åkte jag till Vällingby för att träffa Anisa. Ringde henne efter kanske 10 minuer alltså 13:10 och vi skulle mötas kl 13:00 idioten vaknade precis!, fick damp!. Fick vänta i 45 minuter på henne som förra gånger. Kvinnan kommer alltid försent. Ja Anisa kanske dags att bli punktligare? ♥. När hon tillsut kom så gick vi direkt till donken och åt lite. Tog en chicken junior och en cola och eftersom att den dröjde så mycket så fick jag en cheeseburgare också hehe, så jag och Anisa delade :). Iallafall vi satt där ett tag sen så lyfte vi arslet och gick mot JM (en godisaffär) och köpte ganska så mycket godis. Så gott. Sen så satt vi på en bänk och åt lite.

Vi åkte hem till Anisa och var där en stund. Lockade hela hennes hår. Fast sen så hade hon  ingen hårsprej så allt försvann...gjorde det i onödan så gjorde en skit stor bulle istället och sminkade henne extremt haha!. Sen så kom vi på att vi kunde ha en liten Photoshoot så vi gick ut och tog bilder. Ja så det har vi gjort. Sen så satt vi i ett trapphus  och satt där och åt godis. Sen så blev jag lite trött så jag åkte hem. Och nu så spöregnar det. Men iallafall har fått en ny hylla i mitt rum och den är mycket bättre en den andra jag hade. Det finns mer plats till mitt smink och sånnt. Förut så var det överallt i byrålådan...Men iallafall ska rediegera lite bilder och sen så lägger jag in dom:)

Puss!


We love Donken!


Godis höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0