Otrevlig som fan!

Heej bloggen!

Kom hem precis och är inte på toppen humör direkt. Iallafall klippte mig och det skit bra!.
Men när hon höll på så rykte hon ut hela min piercing. Nedre kulan åkte in i mitt hål och fan
vad det gorde ont, och fittig som hon var bad hon inte ens om ursäkt!. Fy fan fick sitta där och
ha ont...tog ut piercingen. Fick trycka ut den och det kom en massa blod och allt eftersom hon orsakat så det blev ett sår. Så ja där fick jag sitta och lida. Sen när jag skulle sätta i piercingen igen så tappade jag kulan på golvet fast sen så hittade jag den...och satt i den. Ush villken häxa! men aja håret blev som jag ville ha iallafall. Fick 60 kr rabbat haha!

Kunde ju inte heller varit en bra frisör eftersom att det var en man som kom skrikandes in dit för att dom hade klippit av en massa av hans dotters år- han skrek- lyssnar ni på en 5 åring?!, hans fru hade tydligen suttit där men inte kollat när dom klippte dottern. Haha, fan vad pinsamt det måste varit för dom som jobbade där. Och sen när jag kom in dör så gav dom mig fel pris...hon hade tagit mig som man pris (?) asså..hmm...sjuk.


drogat ansikte, men det är håret som räknas...man ser inte så mycket på bilden.
men aja, det blev som jag ville iallafall. Ska färga det svart snart också eller mörkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0