skrattatack

Hahaha, Ja så lät det hela dagen haha!

Kom precis hem efter att ha varit i stan med Stephie, vi hade så kul!. Stephie köpte ett par Gladiator sandaler skit fina! och sen så gick vi runt och kolla i affärer, åt på donken. Och så klart, skrattade vi ihjäl oss hela tiden. Alltså var helt knas idag haha!. Lite fight i skolan idag med Felicia, hon bompade iväg mig med sin betong röv haha. Riktig hård alltså!, gjorde lite ont *snyft* haha, nej men fick en rejäl lårkaka...som alla brukar säga...men iallafall så var det skit varmt idag i affärerna...gick utan min kära skinnjacka idag. Eller iallafall en liten stund. På donken så var det ett par Japaner och dom stirrade 24/4, sen när jag skulle lämna donken skrek vi "Konishiwaa" (stavning) Haha, dom fnissa lite. Men iallafall sen så åkte vi hem. Vi var så himla kissnödade på vägen hem. Kissa nästan på mig, nej men a. Men iallafall så vi gick till Vällignby på deras "Fräsha" toaletter...

Men iallafall är hemma nu. Ska möta upp Stephie om 10 min och vi drar till en vän Jahmila. Men iallafall tänkte göra en tårta till Rebecca idag, emn jag vet inte om jag pallar. Först tänkte jag kasta den i ansiktet på henne haha!. Hon fyller ju år imårgon. Somebody are going to smell egg Höhö! A.K.A Rebecca haha!. Ja Rebecca ta på dig kläder som du inte bryr dig om ;)

Men vi hörs älsklingar!
G2G

(Tog tyvärr inte med kameran)...i know. Im soo stupid! ♥
Kommentarer
Postat av: Mehtap <333

Jag hoppas ni orkar göra en tårta <3

2010-04-28 @ 18:12:45
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0