Sunny day

Heej!

Kom hem nyss och är trött och hungrig!. Och har lite huvudvärk. Tog på mig solglasögonen eftersom att det var mycket sol iallafall när jag åkte hem i bussen. Iallafall var på Gina och testade kläder. Fick med mig en tröja och ett par leggings. Dock köpte jag leggingsen i L...tittade inte. fet storlek, men Anisa och Stephie var nere och väntade och jag hade så brottom!. Men hoppas dom inte blir för stora...dom är ju på rea så man kan inte byta. Men iallafall. Åkte inte och klippte håret idag. Åker imårgon med mamma eftersom att vi ska endå träffa min mormor och frisören ligger nära. Men aja, fy vad jag är hungrig magen bara vrålar efter mat haha!. Så ska nog ta och äta snart.

Men villket fint väder idag! igår vad det ju rena motsattsen. Men hoppas solen stannar kvar. Skulle ju vara sjukt iallafall det började snöa imårgon.
Puss! ♥

Gina^^

ps:Testade leggingsen nyss och dom passade perfekt! :)
Kommentarer
Postat av: Mehtap <333

Fett coola leggins !!!

2010-04-23 @ 23:20:46
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0