The unborn

Heej!

Kom hem precis. Fy vad tråkigt att det ska regna nu också!. Avskyr regn. Det är så blött och kallt och det förstör ens hår m.m. Men iallafall var hemma hos Stephie med Anisa och kollade på The unborn den var ganska så bra men inte sådär superläskig. Den läskigaste filmen jag vet är Paranormal Activity. Det är den enda som fått mig illamående. Men såklart, man kan ju koppla saker till den. t.ex så är den filmad på ett sätt som är verkligt. Men en liten kamera. Det kostade bara 40 tusen kr att göra den!. Billigt. Om man tänker på andra filmer...men det måste ju vart svårt att göra en så bra skräckfilm.

Iallafall vi kollade på The unborn och efter det lite på The hangover. Haha den är så skön!. Love it!. Theres a tiger in the bathroom! Haha. Efter det så åkte ANisa och Stephie till Hässelby strand och jag traska hem i regnet. Ush!. Men det tog ju bara 2 min att komma hem ifrån Stephie. Annars så har skoldagen varit som vanligt. Konstigt nog så var det många tjejer som hade röda skor :O, 5 st eller?. Haha. Men iallafall vi hörs lite senare. Ska kika in på lite bloggar.

Puss!

Spola fram till 00:14.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0