Toast ♥

Heej!♥

Är jag den enda som älskar toast?. Guud det är så himla gott, med smällt ost. Tog och fixa en till mellis.

Kom hem nyss, gjorde mellis^^ och tog och bädda min säng. Hann inte imårse, hade så himla brottom. Fick kasta på mig kläderna. Tog bussen och åkte till skolan, hade gympa så jag tog och gick till en toa och böt om. Kom 20 min försent kanske. Men iallafall på det var skit tråkigt på gympan... efter det hade vi lektioner som vanligt. Lika tråkigt som vanligt. Det är 25 dagar till sommarlov eller skoldagar (?), är inte säker på hur många dagar det var kvar. Efter skolan så övade jag på mina skatebord(e)? stavning skills haha, kan säga att det inte alls såg bra ut. Men iallafall kanske Ryan Sheckler kan komma och hjälpa mig haha ;). Iallafall det var verkligen fiint väder idag!

Sen så åkte jag hem och nu är jag hemma, när jag stod i köket så blev jag nästan rädd för mig själv. Kom och tänka på Vem är jag? brukar tänka det ibland och det är läskigt. Alltså om man tänker vem man är, varlfr man finns. Nej men hmm kanske jag är den enda...Jo juste några av er ville ha mer "Dagens outfit". Ska lägga in den nu! ♥

Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0