Träffade Anisa och Jasmyn

Heej bloggen!

Kom hem för ett tag sen. Var ute med Anisa och Jasmyn idag, vi hade typ piknick. Trevligt faktiskt. Vi åt chips, drack läsk och sånnt. Det var inte så himla varmt idag, emn det var helt ok. Vi gick runt lite, satt i hissar. I trapphus snackade. Men en liten grannflicka till dom förföljde oss. Så himla jobbigt, vi försökte få iväg henne. Så till sist så sa vi att vi skulle leka kurragömma, sen så gömde vi oss och kom aldrig tillbaka. Vi sprang till en hiss och var där. Haha elaka vi var! sen så hittade hon oss, och jag lekte att jag hade precis kommit från spanien och inte kunde bra svenska. En ursäkt till att prata engelska med Jasmyn och Anisa hela tiden, stackarn fattade ingen ting haha!... Men iallafall vi åt Pizza och drack läsk, och sen så var vi tvugna att jaga Anisas katt, eller min blivande katt. Rena helvette! vi sprang efter den i ett berg, men den sprang iväg hela tiden, fick flipp alltså!, men till sist så fånga Anisa den...men iallafall den ska kastreras på måndag, sen så tar jag den. Men den har en tendens till att Jama mycket, Anisa, det heter Jama inte mjua som du skriver haha ;). Men iallafall sen så följde Anisa och Jamsyn till bussen och den kom direkt!, tur!. Och nu så är jag hemma. Tänkte se på en film nu så började kl 21:00 alltså 10 min sen, men nu så måste jag bara göra någrqa saker på datan, sen så kollar jag på den. Ska testa en ansiktsmask nu, Anisa gav mig den eftersom hon inte behövde den. Men ha det bra!

Puss!


Vår tecken



Kommentarer
Postat av: Anisa

hej =)

2010-04-09 @ 01:22:17
URL: http://anisish.blogg.se/
Postat av: jasmyn

haha=)

2010-04-12 @ 17:39:18
URL: http://behaaappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0