15 aug

Godmorgon bloggen!

3 dagar kvar tills vi börjar skolan...Men längtar lite haha, vet inte varför. Just nu så sitter jag med Tilias  laggiga data som låter typ som omnågon fiser i turbo speed. (Igår fick jag sitta och hålla datan så den var spikrak så den inte skulle låta, för att "miss" Tilia skulle vara behagad).

Men i alla fall nu är vi vakna och har ätit frukost och klätt på oss, Tilia tog på sig en orm midje kjol som jag är rädd för haha, jag hatar ormar, eller dom är skabbiga.

Men jaja. Ska inte pladdra på mer, idag sover jag hos Anisa :), vi ska se Heroes. Hon har så där box så det blir kul!
Men men, lägger in bilderna från The Voice :D, på heta flo-rida!!
Kram!
Kommentarer
Postat av: HANNA MALMSTEN

Sv: Jaså ;D Aj då! Mina passade perfekt faktiskt :)

2010-08-15 @ 22:08:29
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0