16 aug

Heej bloggen!

Vill bara säga förlåt för kass updatering, men jag tycker det är bäst så nästan, kanske lite roligare att läsa inlägg med bilder och inte bara små kassa uppdateringar :)

Nu så har jag precis tittat klart på Wife swap och sen lite senare så ska jag kolla på Medium. Sitter och är lite små sugen på något gott som chips eller något, men affären är stängd, stängdes flr 8 min sen...typiskt! Igår så sov jag hos Anisa, det var kul :) vi satt uppe ganska så länge och sen till sist så sov vi, sen morgonen därpå (idag) så åkte Jasmyn och Anisa till Vällingby och jag åkte hem, åt Lunch och sen tog jag det bara lugnt. Men nu hade jag tänkt att läsa lite bloggar ♥


Vi sminkade varandra hehe :)


Kommentarer
Postat av: linn&maja

haha :)

2010-08-17 @ 12:26:41
URL: http://thetwilightnerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0