18 aug

Heej bloggen!

Då var man hemma igen, från skolan. Det var inte ens skola som tur var. Det var bara upprop och lite snack i klassen, äntligen slipper man Oscar min mentor som jag ogillar väldigt mycket, eller hatar. Han vill verkligen ge en, en massa skit. Han ringer till min mamma när jag kommer typ 4 min sent?!

Men i alla fall till det roliga, träffade alla i klassen igen, har saknat dom haha :), kul att träffa alla! Och Elis har blivit mycket längre, det märkte man. Men dom andra har jag faktiskt inte tänkt på. Eller dom har ju säkert blivit längre och så. Men jag analyserar inte folk direkt hehe, eller kanske gör jag det?

Efter "skolan" så åkte vi till Vällingby och åt på Mc donalds, tänker sluta med att säga Donken, det låter så...hmm ja, hmm jaaaa....haha ne driver ♥

Men hur var er första skoldag?




Vällingehus ^^
Kommentarer
Postat av: Hannah

Du var jättefint sminkad runt ögonen idag :)

2010-08-18 @ 23:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0