24 aug

Haaaj!

Är hemma nu, har ptecis kommit hem i äckligt blöta skor. Eter gympan så började det verkligen spöregna, Jag Anisa Sara och Stephie blev blöta som fan, när vi äntligen kom till skolan in i entren och allt så blev det sol och det slutade att regna...najs! Sen så masade vi oss till Vällingby, vänta vi fick spinga aset av oss till bussen, man blit så andfådd och det är ju lite pinsamt hehe ;), men i alla fall vi satt och i Mc donalds och åt lite typ i 3 timmar och snackade en massa intressanta stuffs :)

Juste våran lärare på gympan kom på värsta mördarleken, mina armar nästan slets av och min hud blev avbränd...
Awesome!

Dagens mycket nyttiga "Lunch"! Jaja, just nu så lyssnar jag på Bands of
horses-Funeral ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

the donken gleeks is back hon track

2010-08-27 @ 17:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0