25 aug

Tjena haha!

Har precis kommit hem, fyfan vilken träningsvärk jag har efter gympan igår. Juste jag rev mig på ett rostigt galler så jag börja blöda, enligt Anisa så dör man, hehe im alive! :D, Krya Anisish, tråkigt idag utan dig idiot! ;)

Idag har det verkligen gått segt!, är trött och vill bara sova, men får inte det nu. Kommer typ vakna mitt i natten och stressa till skolan. Men sen så var skolan äntligen slut och vi tog bussen till Vällingby, jag och Stephie gick till Mc donalds, först så åt jag en stor pommes,  och sen så köpte Stephie en till stor till mig haha, åt 2 stora pommes.......blaaaaaaa. Kännde mig inte fet alls! men herregud Stephie la på någon skit ful alarm haha, garvade ihjäl mig. Sen så satt vi där skit länge och bara skratta. Stephie flirtade med en man som satt en bit ifrån henne. Dom måste tyckt vi är galna. Stephie köpte lite stuffs, och jag inget :( pengarna kommer den 1...snart. Men nu är jag hemma och lyssnar på musik. Mamma har lagat mat, men äter seeenare! not hungry right now.

Ps:Haha, vi lekte varmpyrer på Mc donals :)

skämms lite nu i efterhand haha!

Haha Mc lovers!:p

HOT moma! ;)


Hmm, ser ut som en valross. ville ju se ut som Edward cullens framtida fru :( mammmmaaaa .... :(

Kommentarer
Postat av: Tiliaouw

VALROZZ vs VAMPYR

2010-08-27 @ 17:55:05
URL: http://tiiiilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0