30 aug

Jahopp om två dagar är det den 1 september :)

Idag så har det varit en skön dag. Haft hemkunskap och andra chilliga lektioner, på draman var det skit roliga leker, men lite plågsamt när man typ ska sitta och stirra på varandra i en min...

I alla fall efter skolan så åkte vi till Vällingby, jag Anisa och Jasmyn satt oss i Mc donalds och tog en glass, ibland kan dem vara så snåla när det gäller chokladsåsen. Ibland vill man bara gå och klaga. Meeeen ja ja, sen så satt vi där ett långt tag och sen så åkte jag hem, på bussen så var jag så snäll så jag gav min plats till en gammal gubbe, men i Sverige så är vi ganska så bra på när det gäller sånnt, inte som i Spanien eller Serbien. I Serbien så ser man typ 70 åringar resa sig för fem åringar 'eftersom dom är unga' sjukt!

Men annars så har min dag inte varit den minsta speciell, imårgon åker jag till stan med Anisa, funderar på att köpa en ny plattång :)

Veronica tipsa om denna tror jag :



Någon som har den, rekomenderas? :)




Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Jag rekommenderar den jag har den är skiit bra du kan också loca ditt hår med den !1

DEn ger skiit fina lockar riktiga hollywood lockar !!

Rekommenderarden !!

2010-08-30 @ 20:46:52
Postat av: Hannah

iCurl är jättebra faktiskt, blir snabbt varm, och du både lockar och plattar med den :)

En länk på hur den ser ut.



http://2.bp.blogspot.com/_EaESDZf1OHE/Sjf3M9rRGpI/AAAAAAAAAgQ/TgcaVJ0Dhl0/s320/image-upload-89-747909.jpg

2010-08-31 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0