Grät över en jeansjacka och ett par chinos.

Heej bloggen!

När jag skulle till skolan så sprang jag till bussen men snubblade på en pöl och ramlade i lera, tog imot med axeln så den tog stryk. Ställde mig upp och när jag såg mina kläder så leriga och alls så föll en massa tårar, men sen kom smärtan. Fyfan alltså!, trode den var ut led eller något. Men efter 2 läker besök så visade det sig att det var en sträckning. Men kläderna överlevde efter två tvättar och en massa silit bang (stavning haha).

Men efter skolan så åkte jag Sara och Anisa till stan, där mötte vi upp Jasmyn för Burger king, köpte typ starkaste Cheddarn. Efter det så sprang vi runt i affärer, hittade inget. Började få ångest, vi han inte till Zara så jag fick damp coh skrek på gatan haha!, stackars mina vänner.

Tillslut hittade jag en tröja på H&M haha!, imårgon är det skolfotografering, ska ha den då.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0