ingen tunnelbana

Heej alla!

Imårse så åkte vi bil istället eftersom att dety inte åker några tunnelbanor!!. Stackars dom som måste
åka tunnelbana sen då. När vi åkte bil så fanns det människor vid busshållsplatser som liftade :O. Pluss
så var det en massa med köer. Men iallafall nu när jag var framme så städar mamma hoss mormor och
jag har hjlpt till lite. Gick till Coop för att hämta ut en jacka  jag köpt från Ellos men jag hade inte med mitt
pass så jag fick inte ta den...Gaaah jävla kärring haha!, men går med mamma sen när vi ska åka hem och
hämtar den, visar den sen när jag kommer hem :).  Men idag är det typ -20 tror jag :O as kallt!! kallt som fan.
Men ialllafall nu så ska jag snart äta.
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0