mini shopping

Heej allihop!

Kom precis hem.
Shit vad det var kallt idag!, hade på leggins fyfan det var akllt hehe ;).
Men iallafall behövde köpa lite saker, så iallfall vi gick runt jag köpte
lite grejer, sen så åt vi på donken och sen gick vi lite mer runt, såg
en massa fina saker haha, som vanligt :). Men aja vi åkte hem, på
bussen så träffade jag min vän Sivan :), vi pratade lite hon hade köpt
ett par Nike skor :) ♥. Och nu så är jag hemma iallafall lyssnar på musik
(Linkin park). Men juste ikväll kommer Melodifestivalen!:) ska ni se på de? =p
det ska jag. Men iallafall vi hörs sen
Kram!




bh: Kappahl
strumpor haha: lindex i think.
Örhängen: h&M
Tröja/tunika: Indiska (Har en djup uringning i ryggen:) )



Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Tack! :D 25 kr på rea! Min dag har varit helt ok, din då? :)

2010-02-06 @ 19:23:45
URL: http://brunettbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0