ska färga håret...

BLONT!, Haha, nej nej. Ska färga det nörk brunt eftersom att jag brukar tona håret så måste
jag färga det lite då och då. Inte bra alls för håret. Men jaja. Iallafall gick till centrum och handlade
lite, köpte hårfärg och en film, hajen :). Den verkar vara bra och jag har aldrig sett den höhö.
Men iallafall snart ska jag öra, det blir korv med bröd :). Lite senare ska jag färga håret och sen
ska jag måla naglarna, dusha, se på filmen, och se på tv kanske. Mycket "viktigt" att göra hehe.
                                                   Vad ska ni hitta på ikväll?♥
Kommentarer
Postat av: Eliis:)♥

haha har sett filmen "hajen" :)<3

2010-02-05 @ 22:13:45
URL: http://justelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0