skor skor skor <3

Heej bloggen!

Hur mår ni idag?
jag mår awesome! :)
Nu så sitter jag och käkar mat samtidigt som jag skriver hehe.
Men iallafall idag i skolan var det som vanglit, inget intressant. Men annars så när vi slutade så åkte jag och mina bästisar till vällingby och gick runt lite, dom käkade på donken och sen så gick vi till Dinsko, såg ett par fina skor där och eftersom jag fick pengar av min mormor igår så köpte jag dom :). Kanske ska ha dom på skolavslutningen alltså i sommar, om ett tag ;), men jag vet inte vad det är med mig jag köper skor
som jag nästan aldrig använder.Men ju fler jag köper desto mer inspirerad blir jag av att fylla min
lilla sko kollektion hehe x). Men aja jag äslar skor, skor skor <3 iallafall efter det så gick jag och
Stephie till busshåls platsen eller Stephie sprang så att vi skulle hinna med bussen, men hon halkade
på marken precis när hon kom fram så bussen åkte, garvade ihjäl mig haha. Stackars henne! x) <3.
Men iallafall tur att vi missa bussen eftersom att det blev typ storsta bråket! massor med vakter kom
och sparka ner och slog en kille på marken, minst 10 st vakter :0 det blev värsta folksamligen... men
aja vet inte varför det var bråk. Men sen tog vi bussen och åkte hem. Nu är jag som sagt hemma då :)




Skor: Dinsko ♥

Kram!
Kommentarer
Postat av: Ladytubii

sv; tack :)



Hon blir 11 månader nu den 4e feb ... (1år den 4e mars)



Fin blogg!



Kram

2010-02-01 @ 17:32:03
URL: http://ladytubii.blogg.se/
Postat av: elin hallman

sv: Då tycker jag du ska göra det ;D

Jag tycker inte den var så bra som jag trodde, den nådde in ut ordentligt liksom, men en riktigt hemsk berättelse så sevärd i alla fall! :)



Och taack så mycket sötnos!

2010-02-01 @ 17:47:24
URL: http://elinhallman.blogg.se/
Postat av: Alva*<3

Svar: Oj! Märkte inte de förns du sa det...ska fixa till det snart :P ;)

2010-02-01 @ 17:51:24
URL: http://doublesided.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0