2 days left

Heej bloggen!

Hur mår ni idag? :), jag mår iallafall bra, som vanligt så hade vi skola och det var skit tråkigt.
Men på sista lektionen så orkade jag och Stephie inte gå så vi gick till skolsyster och sa att Stephie
hade råkat nocka mig på pannan sammtidigt som hon skadat sitt knä xD and it workd haha!, vi var
i vilorummet och slappa och när hon kom in så lekte vi ledsna fort hehe. Men iallafall sen åkte vi till vällingby
och åt på donken och sen gick vi och testade skor i dinsko, omg hittade ett par skit fina!, men jag har
bestämt mig att sluta att köpa så många skor, jag använder inte ens dom :s. Men iallafall sen åkte vi
hem och Stephie lekte bitch på bussen haha, det är så himla kul att åka buss med henne. Men aja nu
ska jag dricka lite cola ;).
Kram!


haha en en bildpå mig och bästis, gissa vem? Stephie :)
Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Vaaa söta !!!

2010-01-12 @ 18:43:57
URL: http://http:/troublemakersz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0