splash

Heej bloggen!

Kom precis hem, i skolan idag så var det helt okej. Inte tråkigt inte kul. Men iallafall efter skolan så åkte vi till vällingby. Först så gick jag Anisa och Stephie lite runt och sen så gick Anisa och träffa sin mamma och sen gick
jag och Stephie och träffade min, jag fick lite av min mådnadspeng idag så jag shoppade lite. Vi kollade på kläder
och åt på donken, trevlig trevligt haha :). Men iallafall vi gick runt i en massa affärer mamma shoppa andra saker
till sig, och jag hittade ett par klackar en blå t-shirt och ett par snygga leggins. Men aja vi kanske gick runt i 3 timmar och sen åkte vi hem. Så ja det har hänt idag till mig, vad har ni gjort? ♥
Kram!






Skor: Dinsko
t-shirt: h&m
leggins:h&m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0