Tillbaka ♥

Heey, im back!
Har ni saknat mig haha :), nej men jag kände för en bloggpaus, jag tycker jag har bloggat ganska bra senaste tiden faktiskt. Men iallafall denna vecka som jag inte bloggat så har jag inte gjort så himla mycket, på lovet så var jag och shoppade lite sen så satt jag mest hemma och tog det lugnt och titta på tv, sov över hos Jahmila och Stephie m.m. Sen så började skolan igen och jag var tvungen att gå och lägga mig lite tidigare. Hade ju nästan inte sett dagsljuset under hela lovet eftersom man gick och la sig så himla sent och sen vaknade kanske 15:00 :), men det är skönt att få sova ut. Men iallafall sen så har jag inte gjort mer, det blev måndag och skola :(, gaah hade så himla svårt att vakna svär!, men jag kom uppkunde nästan inte öppna mina ögon!, men jag kom iväg och det var kul att träffa vännerna. Men jobbigt med alla lektioner igen. Men nu så kan jag berätta lite mer om den hära dagen , det ände inte mycket jag ska ju alltid lyckas få in något i Stephies ögon, idag så råka jag peta i ögat skit hårt, men det var inte mitt fel haha. Det var en kille i våran klass fel höhö. Men annars så har vi bara flummat lite i vällingby, vi såg en tant med pels krage man såg tassarna! jävla djurplågerska, kan man säga så? hehe... men iallafall sen frös vi ihjäl och Stephie skulle på träning så vi åkte hem. Sen så kom jag nyss hem och satt mig på datan direkt :), men nu ska jag lyssna på musik ;).
Kram!
Dagens låt:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0