hemma igen

Heej allihop!

Nu är jag hemma igen, undersökningen tog 2 timmar, dom rönkade (stavning haha) och förklarade hur dom gör på ingreppet. Det är inte säkert att jag får käkoperationen, men jag vill verkligen. Men i sånnafall så skulle det ske när jag är 17-18, alltså om ett par år.

Efter det så åkte jag hem till min mormor, var med henne ett tag och åt Lunch. Ikväll kankse jag och mamma går och ser Eclipse. Mys. Men hoppas ni har en fin dag ute i solen, man ser en massa folk gå runt i sina somriga fina klänningar, och sen massa folk i parker :), vad mysigt det ser ut. Men här där jag bor så är det ruttet. Skit tråkigt, i stan är det bättre, mer affärer och sånnt. Men i allafall ska inte rabbla på nu, hoppas ni har er fin dag i allafall! ♥
Kommentarer
Postat av: karolina

Om du skulle vilja rösta på mig som veckans blogg hos http://tynellelionore.blogg.se/ så vore du jätte snäll:) jag är nr 3:D

2010-07-08 @ 00:14:04
URL: http://xeniiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0