Im back

..At Pilis house ♥

Imarse sa kommer Leticia och Aldara hit :), vi kaka frukost tilsammans och hade det skoj, sen sa gick vi ut med Pili och gjorde dagliga inkopen.Dom ar sa roliga att vara med, aven fast dom bara ar atta. Men dom beter sig som mig haha, nej ok inte som mig men dom ar sa roliga!., snart sa kommer dom igen och da blir det bio. Forsta gangen jag gar pa bio i spanien :O...sen sa kom vi tillbaks hit hem och deras mamma kom och hamtade dom.

Ikvall sa kommer Linda och hamtar upp mig, imargon blir det formodligen shopping med henne, ni ska bara se! varenda affar ar bombad med folk, det ar 50% rea pa nastan alla affarer och folk shoppar som galningar. Kommer kriga fan!

Men nu sa ska jag surfa vidare♥ (Hos Pili sa kommer inte mina bilder in pa datan, sa jag laggar in dom hos Linda)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0