Kiwi

Godmorgon snyggingar!

Har varit uppe med Kiwi hela morgonen, en liten kattunge min moster raddat. Sa sot, han hade inget namn igar men jag foreslog iwi :), and thats the name. Lite fjantigt men gulligt.

Vaknade tidigt sa jag lekte med honom hela morgonen. Sa sot ♥, hoppar upp och ner i mitt kna, klattrar pa min rygg, han kan inte hoppa upp till mitt kna nar jag sitter pa en stol sa han ar smart och tar och river pa mitt ben sa jag ska fatta att han vill komma upp, jag vill ta hem honomtll sverige! fast nu ar det sa att en kvinna vill ha honom, och min moster har redan katter och hon kan inte ta en till eftersom hon har 2 st galna hundar som skaller efter Kiwi, sa Kiwi maste vara ensam i toan :/, men jag ar enda med honom och leker en massa :)

Men i allafall moster sover. Idag aker vi till Armilla och letar efter lokaler, hon vill starta eget. Men i allafall ni far ha en bra dag!
Kram!

Kiwi:)
Kommentarer
Postat av: aye

hej

Har min första tävling på bloggen, där jag lottar ut lite härliga nagelprylar, som du kan använda till att designa dina alldeles egna naglar.

Delta gör du genom att klicka på länken nedan:

http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5126186/taevling--.htm#WriteComment

& skriva att du deltar

Kram// Ayealfayadh.devote.se

2010-06-22 @ 11:55:54
URL: http://ayealfayadh.devote.se
Postat av: Lisa

SÖÖT!

2010-06-23 @ 19:40:19
URL: http://busnikki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0