Kladdkaka och en weird film

Heej!

Sitter och mumsar på min kladdkaka nu, innan jag stod i köket och baka så tittade jag lite halvt på en film tror det hette the human "tusenfoting", har velat se den länge men inte hittat den på datan, sen så hittade jag den så tittade lite halvt, vart tvungen att göra lite saker imellan...

Den var nasty, inte läskig men äcklig!, den handlar om en tysk man som tidigare jobbat som typ kirurg och delat på siamesiska tvillingar, fast nu så sätter han ihop 3 st människor (2 tjejer och en kille), alltså så att dom är på alla fyra och sin mun i varandras röv. Super äckligt och sjukt!, undra vad proucenten tänkte på. På tanke att det faktiskt är möjligt att göra en tusenfoting av 3 människor är ju sjukt. Kanske någon psyko kirurg gör det (?), fyfan. Men aja om ni är känsliga se inte filmen.  (ps: tjejerna fick punkat däck på bilen så dom sökte hjälp och kom till honom, han drogade dom), hmmm glömde skriva det.

Men nu så ska jag tillbaka till kladdkakan :)
Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0