klibbig i haret

Tjena!

Har precis atit Lunch Paella. Ni som inte har provat borde verkligen gora det!, super gott :), spansk special hehe. Har suttit med harinpackning i haret over 1 timme.  Lite klibbit dara, men sen blir det bra. Ska tydliugen hjalpa delade harstran, (Mina ar friterade...) av plattangen. Men aja, ska borja skota mitt har battre.

Ar lite ledsen idag, kom och tanka pa att jag snart ska fara hem, fran Pili aker jag pa Fredag. Kanner hur tararna snart kommer haha!, nej men det ar sorgligt. Pa Fredag kommer Linda och sen aker vi till finaste huset, varsta Hollywood mansion typ. Nej men hennes X hus och vi fick lana det nagra dar. Sen pa Mandag aker jag hem till Sverige, sen blir det Serbien :). Vill fan inte aka hem. Hatar att saga farval...
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0