SISTA DAGEN!

Heej o hopp!

7:an har gått riktigt fort enligt mig :), det har varit härliga stunder och piss stunder. Nu
så börjar vi snart i 8:an, man kanske kämpar mer om man verkligen får se hur det går
för en (Betyg) men samtigt så är jag rädd att jag inte kommer klara av allt. Alla läxor,
redovisningar. Men ska försöka tänka positivt och försöka klara det :), man säger att
man ska kämpa i 8:an och 9:an och typ chilla i 6an och 7an...nu märker jag att det inte
var så bra att chilla på mattelektionerna.

Idag så hade en såkallad "film dag", borde faktiskt inte ens gått till skolan idag. Det var
bara film visning. Lite onödigt, sen så bar jag runt på min tunga väska full av böcker.
Nu är det helg och det är jag glad för :), vet inte vad jag ska hitta på, skulle kanske åka
till Vällingby med Anisa imårgon, eller juste vi skulle gå och titta på en sak på måndag.

Idag så gick jag Elis, Stephie och Anisa runt i Vällingby, det blev en Cheeseburgare och
en glass i solen, det var mysigt ♥ sen så var det en polis som gömde sig bakom en bil och
verkade spana efter någon. Sen så kom det ut en man från en affär och polisen skrek STOP!!
Stanna!
det såg ut som en film fan!, sen så blev det en liten folksamling och sen så gick alla
haha!, han fick typ gå eller något. Vi gick runt i affärer och tittade på saker, sen så åkte Stephie hem.
Jag Elis och Anisa drack slush, Anisa tappade sedan en så jag kökpe en ny till oss. Sen så satt
vi där ett tag, solade benen. Elis åkte hem och jag och Anisa gick runt i Vällingby, köpte en grej
till Anisa som jag rekomenderade :p, sen så gick vi lite extra runt och sen så åkte jag hem.

Nu så sitter jag och äter grillad mat.
Ska chatta med Anisa sen.
Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0