svar pa tal

Filosofen om Blev spadd:

Kul att du oxå kommit på Fokis lögner om hennes ekonomi. Hon ska hjälpa stackars mamman men ekonomiskt tjänar hon mer än sina båda föräldrar tillsammans. När jag frågar henne på kommentarerna tar hon bort dom direkt. Kul att du har öppnat ögonen om detta oxå... Blogga på med din fina blogg!

Heej!, svarar har eftersom att din lank funkade inte. Jo men saklart att Foki tar bort sina komentarer som inte passar in i hennes image. Hon maste ju framsta som den sota snalla i bloggvarlden. Har markt att hon tar bort komentarerna som du sager, haller med dig. Och Tack! ♥

 

For er som inte vet sa ga in pa Fokis blogg. Hon skriver att det ar svart for henne att fa ihop sin ekonomi. Hmm inte sa konstigt om man shoppar/ater ute/ reser hela tiden nastan ;) 
Vad tycker ni?, tycker ni som mig att det var fjantigt skrivet ?

Kommentarer
Postat av: Filosofen

Hej igen, nej jag har ingen blogg kvar. Den jag hade handlade mycket om ironi om Foki, hennes utsvävningar, bloggawardspriserna (klubben för inbördes beundrare) Japanresan och Njojork-resan mm. Skrattade själv så tårarna rann när jag skrev och fick en hel del berömkommentarer av de som tyckte det var kul. Hittade bl a en bild på en japanska med världens längsta ögonfransar som blev ett skitkul inlägg. Men jag skrev aldrig att det var henne jag menade, ända blev "hotbilden" övermäktig så jag blev rådd att lägga ner bloggen fortast möjligt. Fråga "NattaJones" - Mindfuck - vad hon tyckte bl.a. Såg att Foki var in på den när hon besökte Shibuya, (she buy a)!Ha en skön sommar (som Foki oxå behöver)

2010-06-30 @ 12:35:41
URL: http://ingenallsblogg.se
Postat av: noreaahonen♥

sv : maby ;)

2010-06-30 @ 14:21:44
URL: http://fannyochnorea.blogg.se/
Postat av: Alexandraa

@Filosofen : Fan att du tog bort den haha, skulle velat lasa den! xD Tack detsamma!

Kramisar!

2010-06-30 @ 15:38:10
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0