Den perfekta skjortan

Heej!

I skolan så var det lugnt, tog bilder på hela klassen (eller nästa hela), kommer upp i Mehtaps blogg som jag sedan visar här med :). Men iallafall Bahti skrämde mig som fan när jag tittatde mig själv i spegelsn i toan o-m-g jag skrek som en scream queen haha, nej men skrek nog jäkligt högt :s. Ja så, så såg skoldagen ut typ.

Efter skolan så gick jag Stephie och Anisa runt i vällingby, jag ville gå till herravdelingen i H&M och kolla  efter en skjorta, åååh!, hittade den perfekta! :D, har letat som en galning efter en snygg skjorta!, denna har coola färger och är rutig, perfekt! och Stephie och Anisa testade också snygga skjortor!:), fast Anisas var lite för stor hehe :)<3, men söt!. Men iallafall ska ha den skjortan och sen så har jag kommit på värsta ideen, coolaste alltså!, ni får säkert se om 1 vecka ungefär mwhahah!, nej men det kommer bli så jäkla snyggt!!. Men iallafall sitter och lyssnar på Thunder ♥ bästa!, men iallafall ska kolla i bloggar nu :)
puss!


Skjortan ^^ fast inte i denna färg, i andra färger :)
H&M herr  HISS eller DISS ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0