Heej!♥

Kom hem nyss, idag så har uppdaeringen varit kass eftersom jag  inte varit hemma :). Iallafall min mammas moster åkte med oss till Veddesta centrum, mamma storhandla och jag var i någon sko affär och kolla, hittade ett par fina skor :). Iallafall efter det så åkte vi till flera affärer där och sen så gick vi till donken och åt , börjar bli lite trött på det. Sen  så efter det så gick vi till Ikea och då kom vi på att vi kunde ätit där istället...mamma köpte lite grejjer. Juste Paula (mammas moster) är sjuk, hon köpte strumpor för 500 kr bara för att dom skulle ta bort snart dom slags strumorna haha. Skulle aldrig lägga 500 på strumpor xD. Men iallafall sen så var i några fler affärer och sen så åkte vi hem. Idag ska det komma en familj som ska kolla på våran lägenhet eftersom vi kanske ska flytta så jag måste städa lite mer i mitt rum. Men hoppas ni har haft en bra dag, det var ju trots allt några pluss grader :). Men aja vi hörs lite senare!
Kram!


skor: skokanonen (inte säker på vad affären heter)
Kommentarer
Postat av: Vera

SV; jo det var jag! om du menar en tjej som hette vera och hade en godisheader eller nåt sånt? jo det var jag. :) kul att du följde den! jag följde din men när jag tog bort min blogg så glömde jag att kolla in på din. men nu kollar jag in här då och då!

2010-03-07 @ 18:11:43
URL: http://lillaveras.blogg.se/
Postat av: Vera

fina skor! :) längtar tills man kan gå i converse :D

2010-03-07 @ 18:23:17
URL: http://lillaveras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0