Godmorgon!

Godmorgon allihop!

Vaknade precis. Gick upp direkt eftersom att det är ingen idee att bara ligga och sova hela dan. Mn iallafall har gjort frukost och är inne på Fb. Idag ar jag inga planer. Fick tanken att åka och shoppa idag eftersom det är så tråkig dag, men men ska shoppa med Anisa  (förresten Anisa haren blogg nu!, kika in i den:) ) och Stephie. Så jag tror jag väntar till på Onsadag, Tisdag?. Tror jag det var. Så idag blir det en inne dag. Kanske går något sen. Men inte just nu, nu så ska jag kika in på bloggar :).

Men ni får ha det så bra!
Kram!


Gud vad jag älskar den här bilden! Love u Elis! <3 We rock!
Kommentarer
Postat av: Eliis<333

Love you to Alex<33

2010-03-27 @ 13:33:34
URL: http://crazygirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0