Goodmorning sunshines!

Godmorgon!
Vaknade precis av att mobilen ringde, mamma vill att vi ska mötas i vällingby idag sen :).
Men iallafall sitter samtidigt och äter lite frukost som jag försöker skriva ett inlägg, och sen
så lyssnar jag på underbar musik hehe ♥ IGår så gick jag och la mig ganska så tidigt, hade galna
drömmar. Jag kom igåh dom när jag precis vakna men nu kommer jag inte ihåg men dom var helt
galna haha!. Brukar det inte vara så för er också att man drömmer en bra dröm sen så glömmer
man bort den?. Typiskt hehe ;). Men iallafall sov iallafall gott, hur sov mina läsare?, men ska nu
äta upp min frukost och vara på datan :) Vi hörs!
Kram!

Haha sjuk bild!...<3
Kommentarer
Postat av: Anonym

det brukar hända mig med :P



allt bra idag ?

2010-03-20 @ 15:09:32
URL: http://mysecreti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0