Mini shopping

Hej!

Kom precis in genom dörren. Var och shoppa lite med Anisa Elis och Mehtap. Haha, det är alltid lika galet med dom!. iallafall vi var i donken, och sen så prova vi kläder. Trevligt :). Iallafall idag i skolan så slöt jag fred med Hannah hehe, hoppas jag, men nu så fattas det bara Veronica... men iallafall tycker inte om att inte be om förlåtelse efter saker jag gjort. Så ja Veronica, förlåt förlåt. Ska säga det Face 2 face sen också. Sen så hoppas jag att Hannah också tycker att vi slutat "fred". Eller jag vet inte, men iallafall vi hade ju tredje världskriget ett tag typ. Men aja nog om det. Men iallafall matte lektionen var skit rolig, jag och Anisa satt och garva hela tiden höhö. Sen så slutade och sen så ja ^^ det jag skrev ovan. Men iallafall. Hoppas ni haft en fin dag!, blev ett kort inlägg men jag orkar faktiskt inte skriva mer!
Puss!





Jeans:Gina Tricot
Skjorta (Herr): H&M

Ps: Som ni kanske vet så dog Kenzas vän Jaysons mamma imårse :(, gå in på hans blogg och skriv någon fin rad!
HÄR!

Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Har köpt jeansen som vi båda ville ha !!!!

2010-03-29 @ 21:32:28
URL: http://troublemakersz.blogg.se/
Postat av: Martina

Fina kläder :)

2010-03-30 @ 14:02:33
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0