mys

Hej!

Nu så sitter jag och slappar och tittar på American idol. Har fixat naglarna igen haha, målade dom svarta men nu är dom silvriga, hopplös. Så ja det stinker nagelack i mitt rum. Alltså jag sitter och tänker nu ska jag liksom fan ta och blogga mer. Men gaah det är så himla svårt eftersom jag har inget att berätta. Men jag ska försöka blogga intressantare och ja uppdatera mera :). Vet inte riktigt hur många gånger jag har sagt att jag ska blogga mera, men jag skriver minst 4 inlägg per dag och ibland 3 men nu dom senaste dagarna har det blivit 2-3 eftersom jag är sjuk. Men ska försöka bättra mig med bilder också. Juste Jahmila kunde inte följa med på kryssning...eftersom att hon inte har något pass :(, *snyft*. Men jag får vel åka. Vi kommer endå hälsa på en släkting som är sjuk och så. Hoppas jag får ledigt av skolan. Men hoppas ni har en super mysig kväll. ni kanske redan ligger och sover. Nee? haha. Men aja ha en trevlig kväll!
PUSS!

Bilden har inget med inlägget, men jaja , jag och min bror <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0