Såhimlakallt

Heej!

Har suttit nu hos min mormor kanske 1 timme nu, hade jäkligt otur med bussar och tåget. Bussen kom efter 10 min och sen tåget missade jag precis framför näsan så ja blev irriterad höhö. Sen när tåget äntligen kom så var mina fötter helt förfrusna!. Ush vad det gjorde ont. Jag satt i tåget och dagdrömde och var typ helt borta medanst jag lyssna på musik. Sen tittar jag ut och tänker Vafan är jag...shiiiiit måste rusa haha var nära på att missa att gå av. Som rut kom jag av, fast jag råka sparka en man när jag kuta ut haha!... Piiinsamt. Men iallafall sen kom buss 4 snabbt bara efter 1 min så det var bra. Men nu så har jag hunnit käka goda muffins, och ett par söta mini mandariner, tog bil på dom så ni får se när jag kommer hem :). Jo juste, igår så var ju Tokio Hotel i globen och nu så satt jag och berätta det för mormor, och hon sa- Ja men varför sa du inte tidigare, jag kunde betalat!. Snacka om att jag blev ledsen jag som ville gå så hemskt gärna! :(, men hade ingen att gå med endå... Men aja ,aaaaaah är så arg! *snyft* Men ska vara med mormor nu.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0