V-by...as usual

Heey everyone! haha

Kom precis hem. Var som sagt i v-by ^^ med Anisa, Jasmyn och Nicole ett tag, eller rättare sagt ett långt tag. Iallafall med Anisa. Vi hade tänkt att dra till Mehtap idag men hennes mamma var trött. Så vi har bestämt att träffas imårgon :) Mehtap ska köpa leggings tror jag. Men iallafall i skolan så var det som vanligt, finns igentligen inget att berätta. Men jo juste, på bussen så mötte jag sivan, eller i V-by imårse, vi snackade om bloggen och sånnt. Sivan hade förut en superbra blogg. Men tyvärr så har hon tagit bort den...satt och läste den 10 gånger per dag haha!, stalker varning hehe. Men iallafall Sivan är duktig när det gäller blogg och sånnt så hon gav mig super bra tips!, tack! ♥, hon ska även hjälpa mig med en sak. Hoppas jag , eller iallafall skicka en hemsida. Kanske inte blir av därför så berättar jag inte just nu, inte för att verka, i have a secret. Men endå. Men Sivan e bara för söt!.

Iallafall efter skolan så bestämde jag och Anisa oss för att gå runt i v-by as usual...och vi gick runt i affärer, www.anisish.blogg.se köpte ett skit coolt nagelack också!, har på mig det just nu. Skit fint!. Blått. Vi galet nog bestämde oss för att ha kavr det tills lovet är slut. Hoppas jag klarar det, ni vet att jag byter nagelack nästan varje dag. Eller jag gjorde det förut iallafall. Vi gick till sminkavdelningen och provade smink, spreja ner hela Anisas hår med hårsprej, måla vitt streck på hennes kind. Hon tog Liquid eyeliner och la på mig hand haha!?...men nu går det inte bort ;), tar nog sminkbortagning sen dårå!. Anisa som älskar att göra farliga saker eller det man tro hehe. Vi åkte ner till -1 i Mc donald´s och fastnade, fick panik. Klastrofobi. Ångest. Men sen så satt lapmpan på igen, men vi åkte igen, och igen haha! 3 gånger fastnade vi med villja. Testa det haha!, kul hehe!. Efter det så gick vi runt lite till, Anisa testade klackskor. Jag stod som en slav och satte på dem på henne, hon som jobbade i sko affärn var så sur. -Ta inte sönder skorna och blablabla. (Scorett). Men aja, det var kul. Sen efter det så träffade vi hennes syster och systerns kompis och gick runt lite till. Efter det så skulle dom hem och då så tog jag bussen. Trevligt trevligt. Så, så såg min dag ut. Hur såg eran ut?

Kram!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0