Villken fint väder!

Heej!

Har
suttit ett tag och skrivit min Fantasy berättelse, vi håller på med det i svenskan. Gud så jobbigt det var. Men nu är den klar och skickad till läraren.
Idag så var det första skoldagen efter lovet, det var ganska så kul att träffa alla. Men inget roligt hände, så vi kan skippa skoldagen hehe! ;). Efter  skolan så åkte jag och Tilia till vällingby och gick runt i affärer, jag provade bland annan Bustiern jag skrev om i förra inlägget. Den satt bra och den var fin, men  om jag köper den så kommer den användas med ett halvt genomskinligt linne istället. Vet att det finns på Topshop :). Men iallafall den var jätte fin!, och bekväm. men rätta storleken fanns inte... så den visade ganska så mycket. Men vi gick till Gina där vi båda testa ett snyggt linne och tog bilder, bilderna finns på Tilias kamera så ja, kan inte lägga in dom tyvärr!. Förresten har Tilia veckans blogg tävling! :), gå in och anmäl er! i did it hehe. Sen så skulle det typ komma några random kändisar till k:fem men vi pallade inte stanna ända till dess så vi åkte hem. Ja och nu så sitter jag hemma hehe. Ska svara på komentarer nu!
Puss!

ps: Det var riktigt fint väder idag!, soligt som bara den och inte särskilt kallt :)
     Våren är påväg! ♥


Är med i en blogg tävling förresten om
att vinna denna coola t-shirt! :D as ball ju?
Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Kul att skriva en egen berättelse, men svårt såklart!

2010-03-10 @ 17:45:13
URL: http://www.modeinspiration.com
Postat av: Meeli xD

Snygg t-shirt !!!

2010-03-10 @ 18:41:40
URL: http://troublemakersz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0