10043

Äntligen hemma!

Kom hem för kanske en halvtimme sen. Orkade inte sätta mig framför datan direkt så tittade på Life of ryan istället.
Så snygg han är! :) . Och tog och fixa några mackor. Haha mamma ska laga middag. Är inte ens hungrig längre. Men hmm kanske äter senare eller inte alls. Men i allafall jätte mysigt hos mormor var det i allafall fick lite pengar så imårgon så ska jag och Annabel åka till Kista och shoppa lite. Ska gå in på New Yorker absolut, riktigt snygga kläder där alltså!. Gillar deras Tees ♥

Imårse så hade jag tur med bussarna och tågen som tur var. Är ju söndag fast dom verkar gå varje kvart iallafall. När jag kom fram så var där ett långt tag. Sen så åkte jag hem. När jag kom till Fridhemsplan och skulle ta tåget så stod det att det var stopp i trafiken och man skulle ta ersättnings buss iställlet. Fick lite panik där. Tänkte fan kommer jag inte hem nu eller. Fast sen så kom mitt tåg efter kanske 20 min så det var skönt. Slapp ta ersättnings buss. Sen så har jag ont i fötterna, har skavsår. Ush hatar det!. Men det verkade vara 20 grader idag haha!, kanske för att jag gick runt med halsduk och skinnjacka...Men hoppas ni har haft en bra dag, och förlåt för att bloggen blev lite orörd idag. Men slänger in ett inlägg snart!.
Kram ♥

Långholmen idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0