En dag på stan

Heej!

Kom hem nyss med skit ont i fötterna, har värsta skavsåren...
Vi var i allafall i stan ett bra tag och gick runt på en massa affärer. Gina Tricot hade värsta rean så fick hem ett par gråa Chinos. Annabel testade kläder och jag gav smakråd :). Det fanns en massa fina saker. Fast det mesta var ju i L eller större...alla är ju smala här i Sverige höhö. Vi gick i Gallerian och kika på skor, kläder m.m. Sen efter det så gick vi ut och åt på donken. Tog Big tasty eller vad den nu heter. Fagot haha, Annabel tog en lilla meny. Vi satt och snacka där och åt. En tjej som jobbade där såg ut som en flygvärdinna. Varje gång hon log så hade hon något på tanden, det såg ut som mat tyckte jag haha!. Fast det var en smiley piercing :O, blind jag kan va. Men iallafall sen så gick vi och letade efter flera st Gina tricot. Så vi åkte till Fridhemsplan fast deras hade typ inget. Sen så var vi i Vällingby ett tag och kollade i H&M och sånnt. Gina i V-by har inte samma rea priser alls!, i stan så kostar ett par ljusa leggings 49 och i vällingby ordinarie pris. Men aja, Vällingby är efter endå.

Sen så åkte jag hem. Får pengar imårgon så vi bestämde oss för att träffas på Måndag efter skolan och åka till Kista eftersom att vi träffa Smeity i Vällingby och hon hade köpt där och det fanns tydligen mycke rea haha!, älskar rea!. Men nu så sitter jag hemma och lyssnar på musik. Justin Bieber- Baby. Är lite små förtjust i honom, men säg inte till någon! Hemliis ju ;). Ska ta en dusch sen också. Ska inte äta sen, är inte hungrig efter min tjöckis lunch.


Provade snyggaste klackarna inne på Top Shop!, har visat dom här i
bloggen innan. 800 kr

Vi köpte den billigaste chokladen haha xD

♥(Hade på mig röda skorna istället^^, dom som jag skulle ha glappade :(
För stora...testade att gå med dom fast dom glappa. Hoppas dom passar i sommar.



Annabells snygga outfit!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0