God natt

God natt ♥

Idag så solade jag och Tilia, solade 25 min. Trode jag skulle dö, det var ingen fläkt i det solariet (islandstorget) så jag höll på att koka. Tilia blev också lite brun :). Efter det så hängde vi hemma hos Tilia en stund. Åt toast och lyssnade på musik. Sen så åkte jag hem, gick hem till Jahmila. Vi satt och tittade på tv och sånnt. Hennes mormor är urgullig!!. Sen vid 9 tiden så gick jag hem, åt middag, tittade på en skräck film. Kommer inte ihåg vad den heter. Sen så kollade jag på en skit bra film!, Sunshine cleaning hette den typ. Något sånnt!, rekomenderas!

Nu så har jag hunnit med att tvätta av sminket och duschat och nu är det bara att sova!, är trött. Hade gympa idag. Ute i regnet...that really sucks.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0