Kista

Heej bloggen!

Äntligen hemma!.
Har ont i fötterna så det är inte sannt och sen så är jag trött!. Imårse när jag gick mot bussen så såg jag min söta lilla katt, Saga. Hon sprang efter mig och Mjuade sen så när jag stanna så stannade hon bredvid mig. Sen när jag gick så gick hon efter mig och mjua. Tog och bar henne en liten bit bort så jag skulle kunna gå till bussen. Men hon följde efter. Jag bar henne i famnen enda hem och sen så lämna jag henne hemma. Eftersom vi bor på bottenvåningen och mina katter kan gå ut när dom vill så fick jag skynda mig till bussen så att hon inte såg mig igen haha! :), så söt!. Men bara för det så kom jag försent.

När jag kom till skolan så såg jag en lärare i världens fulaste kläder. Typ som en gamling i punkar kläder...ew ingen vacker syn kan jag säga er!. Sen så hör man typ Pitbull från matsalen. Hmm, haha!. Det var Disco i skolan. Fråga mig inte varför (?) för jag själv vet inte. Efter det så hade vi vanliga lektioner. Sen så slutade vi. Åkte till Kista. Jag vet inte varför men det stank i 179...så ville ut snabbt därifrån men från Vällingby tar det 30 min dit. Åkte havla vägen med Elis. Sen resten ensam. Träffade Annabel och vi gick och tittade i klädaffärer. Köpte ett par jeans och en snyggt linne. Hittade inget annat. Sen så åt vi vår glamorösa Lunch som bestod av Donken. Ja, dålig vana. Äter där 24/7.

Efter att vi hade traskat runt i Kista tusen år och varit i flera provhyttar och gå bredvid en trött Annabel är inte roligt heller så vi åkte hem. Hann precis på bussen med mitt busskort. Men i Vällingby fick jag köpa kupong *sur* slösade 18 kr på den...snålis. Men hoppas ni haft en treevlig dag! ♥

(Slänger in vad jag köpte i nästa inlägg)

Imårse med Anisa i skoltoan ♥

Min lyxiga Lunch ;)

Annabel äter glass *konsentrerad*

Cheese myggan...

TOP MODEL BÖRJAR NU!!!:D glömde...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0