Mardrömmar

Godmorgon!

Har drömt mardrömmar hela natten. Om en kvinna i min trapp som var demon och hemsökte mig. Hon gjorde demon-walk ner för trapphuset och attakerade mig och slet sönder mig, det gjorde jävligt ont!, i drömmen tilloch med!, sen så drömde jag om henne igen och att hon stod och stirra hela tiden, först var hon normal och sen så blev hon demon igen och jag bad att hon skulle sluta...

Hemsk dröm!
Men idag drar vi till stranden igen, kl 12:00. Jahmila verkar sova ennu så vet inte om vi kan gå kl 12:00. Men aja vi får se annars kl 13:00.

Vad ska ni hitta på idag? ♥
Kommentarer
Postat av: Eliis♥

Haha fett synd:P<3

2010-05-22 @ 21:38:55
URL: http://crazygirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0