Med klassen

Heej!

Kom precis hem för ett tag sen. Det kändes faktiskt konstigt att vara med klassen utanför skoltid, alltså det är en konstig kännsla. Det känns inte som i skolan haha!, nej men våran klass har faktiskt mycket bättre, och vissa man hatade förr så börjar man gilla dom. Man mognar väl sen. Nej men jag kan hata någon som inte ens riktigt gjort något. Jag vet, inte bra men så är det. Försöker ändra på det och lära känna personen faktiskt.

Vi spelade basket, åt hamburgare och hade trevligt! ♥När vi spelade basket så knuffa Veronica iväg alla, och Hannah gjorde typ krokben (eller så råkade hon) på Daniel haha!, nej men stackarn skrapa upp knät. Det måste gjort ont. Aja, vi tjejer vann. Eftersom vi spelade så fult Sen så gick jag och Tilia och tejpade upp en massa lappar till föräldrarna som dom skulle svara på. Sen så var vi tvugna att rätta dom. RENA helvettet! Sen efter att ha suttit där en stund så började familjen Cullen komma och hälsa på så vi åkte hem ;). Jävla myggor!

Nu så sitter jag och drogar Mad world. Den är så himla bra!
Men tog tyvärr inte med mig min kamera så det blev inga bilder...

Kram!
Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: tror det :)

2010-05-27 @ 23:05:30
URL: http://sixteenfeet.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kan tänka mig att det kändes konstigt :P

2010-05-28 @ 16:43:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: julia Wilberts

Låter riktigt kul! Det är faktiskt roligare att vara med sin klass utanför skolan! Var själv på klassresa på liseberg igår :)

Gah, myggor är riktiga glädjeförstörare! :p

2010-05-28 @ 21:24:24
URL: http://juliawilberts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0