Polisanmälda?

Tjo flöjt!

Nu är man hemma igen efter att ha varit i skolan. Det var kul idag. Har insett att det är ganska så kul att gå i skolan haha!. I allafall efter när vi stat på busshålsplatsen så fanns det en lång gren, vi la den på vägen sen kom en kvinna med sin bil och hon stannade. (Jag Anisa och Stephie gjorde det) Hon bad oss ta bort pinnen fast vi lyssnade inte, sen så tog hon upp sig mobil och tog kort på oss :O, hon ba Lycka till. Hoppas vi han hålla för ansiktet vi gjorde det, men hon kanske han ta. Hoppas att vi inte blir polisanmälda nu, men aja hon har inga bevis. Pluss så är det olagligt att ta kort på människor som inte vill bli fotade. Stupid bitch!

På bussen så hittade Stephie svart tejp så vi gjorde Uni-brow på oss själva och folk tittade säkert...haha pinsamt. Vi tog bort den när vi gick av, va faktiskt lite rädd att mina ögonbryn skulle följa med på tejpen. Haha! Men sen ikväll så ska jag baka Cupcakes. Imårgon så är det grillning kl 18:00 med klassen. Så ska försöka gjöra dom lite fina. Kanske skriva 7B på dom?, aja dom pengarna går till klasskassan :)

Men hallå!, Tilia, Mehtap och ni, ni kan ju baka kladdkaka typ?♥
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mehtap <333

Jag kan inte baka för hinner inte efter den hära tiden !!

2010-05-26 @ 20:23:43
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0