Duschat och ätit

Heej bloggen!

Har hunnit Duscha, ätit middag och läst lite ur en bok jag tror jag redan läst. Hmm.
Juste på kvartsamtalet gick det bra, min mentor är hur snäll och trevlig som helst
, har inte riktigt lärt känna henne eftersom hon blev våran mentor ganska så nyligen
och sen så har hon inga lektioner. Men både mamma och jag tycker hon är super trevlig :)

Det var också kul att se hur det går för mig, fick inte godkänt i matte bara, och sen två mvg
och sen resten g och vg :), ganska så stolt över mig själv. Kommer ihåg hur jag var i 6:an
när jag började i skolan jag nu går i, hatade klassen och hatade allt, en riktigt negativ jävel,
men nu när jag börjat tänka mer positivt och trivs mycket mycket bättre i klassen och det menar
jag. Älskar min klass haha!, så går allt så mycket bättre. Det lönar sig att försöka vara gladare, bli
en gladare mäniska, inte vara så negativ som jag faktiskt var. Men i allafall, skäns också bra att jag
fick höra att jag är omtyckt o så :), men annars då, samtalet gick ganska så snabbt faktiskt.

Borde igentligen plugga nu, men jag orkar faktiskt inte. Får rå plugga imorgon efter skolan.
Kram! ♥



Klassiskt är också fint!, kan man kalla Clair de lune klassisk musik?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0